Merhabalar, bebek arabası alacagiz ama seçim konusunda epey zorlanıyoruz. Şöyleki bel fitigim dan ve boyum uzun olduğundan tutma sapı uzun veya ayarlanabilir olmalı, sürüşü kolay ve mümkünse hafif olmalı tabi bide sağlam. 2.el Mamas papas armadillo flip xt3 buldum çok kullanılmamış araba çok güzel görünüyor tek sorunu ağır olması gibi kullanan var mı acaba ya da kullandığı arabadan memnun kalan tecrübe eden ve iyi ki almışım diyen yazabilir mi