Cidella deletedmom87894 Benim de doktorum orda inşallah dogumumu da orda yapacağım Ocak gibi. Arkadaşım normal doğum yaptı orda gayet memnundu
deletedmom87894 derenildamm tavsiye edermisiniz peki hastaneyi birde genel anestezi ile sezaryan yapıyorlarmı siz nasıl sezaryan oldunuz
derenildamm deletedmom87894 olumsuz herhangibir şeyle karşılaşmadım o yüzden genel olarak iyiydi. Spinal oldum ben ama isterseniz tabiki genelde yapılıyor.
kcnr Merhaba bu konuyla alakalı değil ama indirimleri duyurma sayfasında bir çanta önermişsinz siz kullanıyormusunuz memnun musunuz çok ağır mı acaba minyon biriyim büyük ve ağırsa zorlanırmyım bilemedim ama modelini çok beğendim.Yoyko marka Cidella
Cidella kcnr Yorumları okumuştum orda minyonlar için büyük olduğu yazıyordu. Ben kullanmıyorum ama yorumları iyi olduğu ve indirimde olduğu için yazmıştım. Eşinize taşıtırsınız genelde onlar taşıyor zaten ☺️