Şuan da 31+6 günlüğüm bu zamana kadar hem özel hem devlet hast. Gebelik takibi yaptırdım. Kan uyuşmazlığı iğnesini 28. Hafta da devlette vuruldum. Doğumumu özelde yapicam. Özel hast. De doğumdan sonra vurulan kan uyuşmazlığı iğnesini vurduran var mı? Varsa ücretini bilen var mı?