Merhaba hanımlar benim bebeğim 64 günlük doğduğu günden beri mama+meme besleniyor çok şükür son günlerde sanki daha çoğaldı sütüm ama yine de bebeğimin doyacağı kadar değil çünkü sadece sütle ağlıyor sürekli mamayı yiyince susuyor mesele şu bugün aşısı vardı sağlık ocağına gittik 5.800 olmuş ebe sadece memeyle mi besleniyor dedi yok dedim mamayı kıs çok kilo almış iyi birşey değil dedi haklı ama ben ne anneme ne eşime anlatamıyorum mama yedikten sonra ağlıyor bebeğim aç o yüzden ağlıyor diyorlar 3 saatte bir 120 cl mama içiyor artı memeden ne gelirse bebekler tok olsa mamayı reddeder mi yoksa biberonla verdiğimizi alırlar mı biberonu verince hep alıyor bebeğim doymadı bu diyip tekrar vermek istiyorlar uzun oldu biliyorum ama anlayamıyorum kendimi aileme