Gizemkose 37+6 kızlar dün kontrole gittim doktor bebeğin karın bölgesi 2 hafta önde dedi şeker den öyle olur dedi kilosu da 3600 doğum da 24 Eylül görünüyo bı sorun olur mu sezeryan olmak istemiyorum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı?
Zehra9616 Gizemkose korkma doktorlarin agzi cok bol salliyolar birde korkutmayi seviyolar hemen sezaryen tercih etsinde kesip alalim gitsin die.allahin izniyle hic birsey olmaz kendinizi strese sokup gidisatinizi degistirmeyin bebeginiz hissediyo biliyosunuz
Mltm88 Gizemkose bende 34 haftalıkken doktor bebişin kilolu olduğunu söyledi ..2.946 gramdı..Belki 37 haftalıkken yaparız doğumu dedi yarın belli olacak duruma göre..(zaten sezeryan olacaktım)
Mltm88 Gizemkose Darısı başınıza 😍😍 İlk gibi heyecan dolu valla araya biraz zaman girince baya aynı heyecanları yaşıyormuş insan 🌹🌹