Asyapolat80 Merhabalar 15 haftalık hamileyim 2-3 gündür karnım biraz büyümeye başlamıştı ama dünden beri karnımı aşırı gergin hissediyorum. Sanki böyle sert gibi anlamadım gaz problemim de yok acaba normal mi yeni büyümeye başladığı için mi acaba?
Clementinee Asyapolat80 normal canım merak etme haftamız aynı benmde öyle doktor bir sorun yok dedi bazen gaz yok sanıyoruz ama oluyor aslında birde yavaş yavaş büyümeye başladık annesi o yüzden
Asyapolat80 Clementinee inşallah öyledir canım çok teşekkür ederim doktor kontrolüm de haftaya ama merak ettim🤗