ikibebisannesi aşı olmaktan değil olmamaktan korkmamiz gereken bir dönemdeyiz bence ,çevremden duyduğum gördüğüm bu şekilde doktorum önerdi ben de oldum ailem arkadaşlarım kuzenlerimle oldu kuzenim hamileyken olmuştu bebeği de antikorlu doğdu, bi arkadaşım emzirirken oldu bi sıkıntı olmadı ama aşı çıkmadan önce ailem korona oldu hastanelerde yattı akciğer tutulumu oldu çok kötü günler geçirdik Allah kimseye yaşatmasın. Herkes aşısını olsa ve şu virüs belasından kurtulsak artık 1 senedir ailemi sevdiklerimi arkadaşlarımı göremedim.