Birinci hastanesine gidiyordum ama hersey çok pahalı ve gereksiz geldi . 6 aylık hamileyim doğumu da orda yapacağım temiz iyi bi hastane arıyorum . Gidip memnun kaldığınız doktorları yazarmısınız ücretleriyle beraber 🤍 doğum yapanlar da yazarsa sevinirim