Hanımlar merhaba 20+6 haftalık hamileyim iki gündür çok şiddetli bir şekilde vajinal şişme ve kaşıntı var önceden idrar yollarından iltihabım vardı bu yüzden gebelik olmamıştı şimdi birdaha iltihap kapmış olabilir miyim bebeğime zararı var mı 23 ünde kontrolüm var beklemeli miyim n’apmaliyim?