cnmoglum_22 Arkadaşlar ilk 3 ay gittiğim doktor folik asit kullan sonradan multivitamine başlatıcam demişti. Doktorumu değiştirdim. O folik asite devam et de demedi multivitamin de vermedi. 12+3 deyim. Multivitamin şart mı ?
Mom54544 cnmoglum_22 Benim doktorum verdi foligi bıraktığım zaman ve halen kullanıyorum multivitamin i daha sonrasında da kan hapı verdi biraz düşük çıktığı için
zynpada cnmoglum_22 benim doktorum da başladı 12 haftada hem folik asit hem multivitamin hem de demir ilacı kullanıyorum şu an
Aslimummy cnmoglum_22 ben de ilk 3 ay sadece folik asit kullandım. Sonrasında onu bırakıp multivitamin ve d vitaminine geçtim. Hala daha kullanıyorum. Tabi bunlardan önce kan tahlilleri yapılmıştı. Sana yapıldı mı, doktoruna bir danış istersen
Mom566 cnmoglum_22 gebeliğin en başından beri multivitamin kullanıyorum folik asit kullanmadım☺️ Multivitamin içersinde balık yağı olduğu için yararlı
Fatmabngl İlk 3 ay folik asit kullanılıp bırakılıyor sonra multivitamin kan ilacı ve d vitamini baslaniliyor doğuma kadar onlar kullanılıyor.
Sevgi1620 Aynen bende folik asiti 12.haftada bıraktım doktorum multivitamin,demir,d vitamini verdi 16yiz halen devam ediyoruz
gunesveguney cnmoglum_22 12. Haftanın başında folikasiti bıraktık direkt omegalı multivitamin ile Demir ilacına başladık. 31 e girdim hala kullanıyorum o arada iki doktor değiştirdim hepside sordu kullanıyor musun kullanmıyorsan yeni yazalım ilacını falan dediler bence söyle doktoruna