MevaBera Kızlar 8 haftalıkken tsh 4 tü ilacın dozunu arttırdık bi ay sonra 2 ydi bir ay sonra yine baktırdım yine 4 olmuş 15 haftalık hamileyim korkuyorum inşallah bişey olmaz yaşayanlar var mı tecrübeli olanlar 🙏🙏
Zeynep30 MevaBera benimde tsh 7 çıkmıştı 1 buçuk aydır kullanıyorum 2.5 düşmüş doktor devam et dedi daha kullanıyorum 75 mg
Hatice1 MevaBera MevaBera geçmiş olsun öncelikle.benim de çok uzun yıllardır troid problemim var.Hatta ilk gebeliğimde çok yüksek olduğu için bebeğim canlanmadı:( şimdi 8 haftadayım ve daha kont.altında.Doktor çok önemli iyi bir doktora git çünkü dozunu çoğu doktor yanlış ayarlıyor.kahvaltından yarım saat önce Alman gerekiyor ilacı ve ilacının beraberindeki saatte başka bir ilaç kullanma etkisini azaltıyor.
Gulkar MevaBera ilacın saati önemli ve de ac karnına olacak en yarim saatte birşey yememeniz gerekiyor kaclik ilaç alıyorsunuz
MevaBera Zeynep30 Testleri nerde yaptırıyorsunuz aç karnına ve kanın bekletilmemeli gerekiyor Muş ben sağlık ocağında yaptırdım hiç güvenemiyorum
Mavi1 Zeynep30 doğum bitene kadar hatta daha sonrasında bile kullanabilirsin demişti banada doktorum 4,62 ydi
Zeynep30 MevaBera en son 2 hafta önce yapıldı ben sabahları aç karna alıyordum ilacı o gün almadım kan verdim sonra içtim ilacımı devlet hastanesinde yaptırmıştım doktorum istemişti
zgeSoyutemizlerTrkolu Ben bu TSh yi anlamadım kaç haftadır bana test yapıyorlar ilki 0,10 sonucusu 0,1 çıktı doktor 3 hafta sonra bi daha test yapacakmış ona göre ilaca başlayıp başlamıyacakmışız ama görüyorum ki 4 olana da ilaç veriyorlarmış yüksek düşük anlamıyorum
Esra___ zgeSoyutemizlerTrkolu 0,10 ve 0,1 sıkıntılı değil Cnmm tabi t3 ve t4 değerlerinde önemli benim 0,020lerde geziyor 2 Dr gezdim sıkıntı Yok dediler
deletedmom321 zgeSoyutemizlerTrkolu ikisi de zararlı elbette. Bi referans aralığı vardır o aralığın dışında kalan değerler için tedavi uygulanır
Zeynep30 Mavi1 bana sadece daha devam et dedi sonrasını söylemedi sanırım her ay ölçüp ona göre hareket edecek doktorum
Mavi1 MevaBera başta ilk 4,62 çıktı canım, sonra 25 mg ilaç kullanmaya başladım düzenli kullandım 2,4 e kadar düştü 5 aydır kullanıyorum, her ay kan veriyorum düşüp düşmediğine dair, o yüzden sorayım dedim
Zeynep30 Tmklslh ben sabahları 7 buçukta içiyordum baya düzenli kullandım sonradan bozuldu ya bu aralar 8 9 buçuk arasına sarkıyor 😊