Merymom Slm herkese ❤️ Ben geçen çarşamba iğneyi vuruldum iki tane 16 bir tane de 17 milim yumurta gelişmişti. Perşembe ve cumartesi ilişki oldu yani 2 defa gün aşırı oldu sonrasınıda değerlendiremedik.Böyle olup hamile kalan var mı
Cananyildiz Merymom sorun olmaz canım İçini ferah tut cumartesiye kdr çtlamstr çtlamasa bile cumartesi olan iliskiden sperm zaten rahimde bekliyor
Dilek2016 Merymom bende 31 Ağustos vuruldum gece 12de 2 eylül öğlen 12 de 36. Saati tamamladı yani çatlama oldu aşırı ağrım vardı bütün gün sürdü doktorum bana 2 3 4 Eylül ilişki dedi ama biz sadece 2 eylülü yumurtanın çatladığı günü öğlen bide akşam değerlendirebildik diğer 2 günü değerlendiremedik maalesef bügün 8. Günüm test yapmamak için kendimi zor tutuyorum erken diye hayırlısı hiç umudum yok ama 😓
Dilek2016 Merymom aynen benim de öyle oldu 31 Ağustos iğne vuruldum 2 eylül çatlama dedi doktor 36. Saati öğlen 12 de tamamladı aşırı ağrım oldu bütün gün sürdü
Merymom Dilek2016 beklemek aşırı zor bende 1 eylülde vuruldum 2 Eylül ve 4 Eylül ilişki oldu o günlerim çok ağrılıydı şuan belim ağrıyor sadece ve arada kasık batması çok merak ediyorum 3 senedir bekliyorum inşallah hamileyizdiirr
Mormenekse34 Dilek2016 catlatma ignesi yalanci pozitif sonuca neden oliyor, 15 gunden once yapmayin ben yaptim pozitif cikti ama regl oldum Bu ay ignemi 31 agustosta vuruldum hakkimizda hayirlisi🍀
Dilek2016 Merymom gebelik belirtisi demiyorum ama iğne vurulduktn beri senin sol yada sağ kasığında batma sızlanma gibi his oluyor mu benim hala oluyor mesela günde 2 3 kere hafif oluyor iğneyle yoruyorum çünkü gebelik oluştuysa bile erken daha kimi hiç ağrım olmadı demiş de merak ettim
Dilek2016 Mormenekse34 aynı gün vurulmuşuz hakkımız da hayırlısı olsun bakalım 2 tane test aldım geldim demin ama yapmıcam beklicem az daha
Merymom Dilek2016 daha iğnenin etkisi var ben cumartesi dedim ama şimdi hesaplayınca o bile erken pazar pazartesi gibi yaparsak daha iyi olur
Mormenekse34 Dilek2016 evet husran olmamasi icin bekleyin ben cok uzulmustum Testlerm hazir benim de 1 hfta daha bekleyecgm🌼
Merymom Dilek2016 evet bende de oluyor dediğin gibi bazen sağ bazen sol kasık bıçak gibi girip çıkıyor benim hem sağda hem solda yumurta vardı ondan mı acaba diyorum
Dilek2016 Mormenekse34 elimin altındadursun 2 tane aldım ama yapmam ya kendim üzülürüm anca 3 4 gün daha geçsin