Sen bi de 37-38 de nasıl uyuduğumuzu gör 😂😂elinden geldiği kadar kilo almamaya çalış kiloluysan az ye bebek beslenmek için senin depolarını boşaltıyor ben 74 kiloyla hamile kaldım şuan 9.aydayım 76.800 gr olmuşum bebeğin kilosu normal gidiyor çok yediğinde bebeği çok beslediğini düşünme akşamları az ye rahat uyursun