Serra12 Tgbkrm-21 bende ilk kadın doguma gittim baktı gayet iyi dedi dahiliyeye gönderdi.hiç bişey olmaz ben zaten içimde oynayınca rahatlıyorum
Tgbkrm-21 Serra12 kesinlikle bende ole içimde kipirdayinca rahatlıyorum bu arada göğsünüzde yanma ve terleme olduğunu yazmışsınız ilk defa mi oldu normalde de oluyor muydu yani herhangi bi psikolojik rahatligjniz var mi acaba
Serra12 Gamzeeylul24 bende kusma yoktu ya gıda zehirlenmesi dedi yada salgın varmıs malesef burda da baya kişi olmus geçmiş olsun
Biranneadayiiii Serra12 merhaba postunuza denk geldim aynı şekilde ben şiddetli ishal yaşıyorum bugünn 5. Gün ama hala geçmedi sizin nasıl geçti acaba öneriniz var mı 😓😓☹️☹️
Serra12 Biranneadayiiii geçmiş olsun bana serum verdiler o iyi geldi birde suya katılan tozdan içtim kefirde iyi geliyor