Serra12 Dün gecede gaz sancısıyla uyandım dün bütün gün ishal ve halsizlik acile gittim serum taktılar.bu sabah yine çıkıyorum tuvalete doktor salgın var dedi.covid olmaktan çok korkuyorum hep ağlıyorum sinirlerim çok bozuldu arada sıcak basıyor terleme oluyor.dün çok gaz sancım vardı.benim gibi olan oldumu lütfen yardımcı olun lütfen
Bsrahb Serra12 hayır yoktu en ufak şeye karnıma sancı giriyordu bi üşüyordum bi terliyordum lavabodan çıkamıyordum
Berrycherry Ben de iki gün önce oldum bütün gece uyutmayan bir ağrı ve ishal. Sabah doktorumu aradım salgın var dedi. Sabaha düzelmiştim zaten. Eğer devam ederse doktorunuza danışabilirsiniz ama 1-2 gün süren bi ishal salgını varmış, tedirgin olmayın😊
Serra12 Bilgeee58 banada nerden bulaştı bilmiyorum covıddede ishal oluyormus ama bogazımda birşey yok ateş yok karnıma sancı gelince. Ter basıyor inşallah geçer çok zor bişey.kzıım okula başladı ilgilenemiyorum 😞22 haftalık hamileyim birde zor geçiyor
Hacer26 4.gunum ishalim,Eskişehir. Yeni yeni toparlaniyorum, Turk kahvesi, haşlanmış patates iyi geldi.Kullandigim vitamin neden oldu sanırım.
Bilgeee58 Serra12 aciller hep salgından doluymuş gidince dr covid falan demedi sulardan kaynaklı dedi Çeşme suyunu asla kullanmıyoruz artık
ikinciyegebe25 Serra12 bu salgın her şehirde mi var ? Ben İzmir Foça’da yaşıyorum henüz öyle olmadım,panik olcam yoksa😣
Berrycherry ikinciyegebe25 ben de izmirdeyim yani doktorum izmirde ama ben bu hafta ankaradaydım burda oldum. Burdaki arkadaşlarımdan da duydum. Sanki her şehirde var gibi🤷🏻♀️ korkmayın ama ciddi bişey değil 1-2 gün süren ishal bazısında hafif ateş dedi doktorum.
Serra12 Kızlar benim sorunum psikolojik aynı zamanda 7 ay önce kovid geçirdim sanki onu düşününce başıma kadar sıcak basıyor göğsüm yanıyor gibi.şuanda hastayım aklıma o günler yalnız kalışım geliyor yine aynı şekilde yatınca.😔😔 çok korku var. Eşim izin aldı işten bugün yanımda sağolsun o gelince yanıma ağlıyorum belkide hamilelik den çok duygusalım.insan malesef sağlıklıyken anlamıyor kıymetini
Serra12 Bilgeee58 bana yediğiniz bişeyde dokunmus olabilir dedi dürüm yemiştik dısardan üst üste 2 gün dısardan yedik ama kızımla eşime bişey olmadı anlamadım. Sizde ishal dısında halsizlik falan oldumu