17 haftalık gebeyim iki hafta önce kahverengi lekelenmem olmuştu doktorum progestan fitil kullan sorun yok demişti.Hatta sadece leke geldiği gün kullan leke olmazsa kullanma demişti.2 gece önce kırmızı kan şeklinde kanamam oldu bir devlet hastanesinin aciline geldim yatırdılar.Progestan başladılar ve bugün doktor taburcu edecek ama Plasentan aşağıda genelde yukarı çıkıyor ama hep yatmalısın dedi.Hatta doktor yüzde 90 yukarı çıkar dedi ama ben doktor gidince nette okudum yüzde 70 diyor hatta anne için bile riskli durum diyor.Bu durumu yaşayıp plasentasi yukarı cikanlar var mi ?umuda ihtiyacım var