Kızlar 35 hafta lik hamileyim bebeğe göre 36 haftalık bir hafta önden gidiyor görünüyor. Doktor 7 ekime sezeryan günü verdi (niye sezeryan senin tercihinmi diye abuk subuk linç makineleri yorumunu kendine saklasın ayar oluyorum.Saglik sorunu sebebiyle bu arada) 7 Ekim de ben 38+5 cocuk 39+5 haftalık oluyor.cok geç değil mi ya aniden doğum başlarsa diye korkuyorum konuşup bir hafta öne cektirsem mi kızlar ??? (Doğumun baslamamasi lazım nornal doğum sancısı çekmek bana yasak)