Denodemo Sevgili anne adayları 13 haftalık hamileyim geceleri burun tıkanıklığım yüzünden günlerdir uyuyamamaktaydım. Doktorumdan öğrendim ki hamilelikte burun içindeki et şişermiş yani sizlerin de böyle bir sorunu olabilir. Ben size gecici ve kalıcı bulduğum çözümden bahsedeceğim. İlk başta gecici olarak su kaynatıp bir kavanoza koyuyordum ve içine nane yağı koyup başucuma koyuyordum. Bebek gibi uyursunuz burnunuz acılıyor ve uykuya dalıyorsunuz fakat sıkıntı su gece su soğudugu zaman burnum yıne tıkanıyordu ve tekrar aynı sudan yapmak zorunda kalıyordum. Kalıcı olarak hava nemlendirici aldım benim aldığım marka Weewell içine nane yağı koyup sabaha kadar çalıstırıyorum. Artık burun tıkanıklığım olmuyor geceleri uyumaya başladım şükür. Siz bütçenize bağlı olarak istediğiniz marka alabilirsiniz ama içine yağ konan model olması daha iyi olur. Umarım birilerine çare olurum. Sevgiler
evlatkokusu0806 Denodemo sonuna kadar okumadım ama bende de çok tıkanıyor ağzımdan nefes alıp veriyorum uyanınca farkediyorum sabah tenizkeyince çok rahat ediyorum
Bir_tospik_beklerken Denodemo bende baktım ama soğuk hava üfleyici diyor soğutuyor mu Bir de hangi modeli kullanıyırsunuz
kalpatisi_ Denodemo bende de tıkanıklık oluyo ne yazık ki. Bide mevsim geçişlerinde alerjim tutuyo ikisi zorluyo beni 😞 bende burnuma mentol taşı sürüyorum burnum en azından uyuyana kadar rahatlıyo sonra gece wc için kalkıyorum bi bakıyorum yine tıkanmış 🤦🏻♀️
Mervearc Denodemo bende buhar makinesine nane yağı koyuyorum ama oda beni tıkıyor hepten uzun sürmeden kapatıyorum.🥴
Denodemo Bir_tospik_beklerken Weewell Soğuk Buhar Üfleyici whc740 modeli. Soğuk hava vermiyor incecik bir buhar cıkıyor. Çalışma şekli soğuk su olduğu için model o şekilde.
Bir_tospik_beklerken Denodemo teşekkür ederim canım ben bi bakayım çok ihtiyacım var ama fiyatları malum alınca bozulur hemen diye korkuyorum
Denodemo Weewell Soğuk Buhar Üfleyici whc740 Bendeki model bu, bende mentol sürdüm vs bir sürü yol denedim. O yüzden yazmak istedim, sizde alın kurtulun. En kötü kavanoz a sıcak su koyup nane yağını yapın o da bir çözüm. Uykusuzluk beni delirtmişti.
Mervearc Bir_tospik_beklerken ben 2yildir uhar makinesini kullanıyorum bimden aldimdi hem uygun hem güzel ara ara geliyor takip edin bimi😊
Denodemo Buhar makinesiü kullanımı çok önemlidir, mesela her gün suyu boşaltılıp kurumaya bırakılmalıdır aksi takdirde içi oksitlenir ve alerjen risk oluşturur. Alırsanız mutlaka temizliğine dikkat etmeniz gerekir. Cebinize uygun istediğiniz markayı alabilirsiniz. İçine aromatık yağ konulan olması güzel olur.
Mihrican-anne Denodemo ya canım benim çok teşekkürler yazın için bende dün böyle bişey yazdım çözüm arıyordum çok sağol cidden 😘