İnsan için en kötü şey korkuyla yaşamak. Çok gezen etrafı kalabalık yada çalışan biriyseniz aşınızı olun kafanız rahat olsun ama evden çıkmıyorsanız eşiniz de dikkat etmiyorsa böyle haberlerle hamileliğinizi zehir etmeyin. Etrafımızda çok fazla vaka vardı entübe olanlar vefat edenler kimseyle görüşmedim eşimin iş yeri de gerekli önlemleri aldı eşim de aşı oldu. O yüzden içim rahat. Eğer çok korona korkunuz varsa aşınızı olun korkuyla yaşamak daha iyi değil. Ben de aşının yan etkilerinden çok korkuyorum ve maximum önlem alıyorum herkese mesafeliyim