PapatyaAnne_ Güzel anneler 🤗 bugün eşimin doğum günü. Evde yapabileceğim hazırlık sürpris vs ne olabilir aklımda bikaç şey var ama fikirlerinize ihtiyacım var 😊🌼
evlatkokusu0806 PapatyaAnne_ ben masayı süsleyip yere mumlarla aşkım yazmıştım pastayı böreği falan hep kendim yapmıştım birde pantolon kazak almıştım kış olduğu için. Eşimde pasta ayıcık almıştı benim doğum günümde robot mikro dalga falan almıştı öyle
merakliblog PapatyaAnne_ bu cupcakelerden harf pasta yapıyorlar ya öyle bişey yapabilirsin kolay da olur. Başka aklıma bişey gelmedi.
yamacinannesii PapatyaAnne_ benim eşimin de haftaya doğum günü ya dışarı çıkabilirsiniz ya da evde sofra falan hazırlayabilirsin uani benim ikisimi yapmaya da pek halim yok 😂