1Hanzadehanim _Kiz_annesii ilk kızım Mihra Hanzade Bu gebeliğimde kızımın olacağını öğrendik miniğime de Miray Hanne ya da Miray Hilda düşünüyoruz. Bizim MH takıntımız var eğerki bu takıntı olmasaydı simay şimal aysima Almira bunları da beğeniyordum
evlatkokusu0806 _Kiz_annesii güneş ve nefes isimleri hoşuma gidiyor ilk kızımın ismi belli ikinci olursa nefes olacak
Birtanemm _Kiz_annesii bizde daha karar veremedik 🤦♀️Doğumdan sonraya kalcak gibi ama isim olarak bunları düşündük elisa eslim eslem asmin havvanur hiranur nursena nursima cansu yaren cennet nefes 🌸🌸ilk düşüncem elisaydı hiç kimse istemiyor 😏eşimde eslim yada nursena olsun diyor evdekiler havvanur diyor napcağımızı şaşırdık doğumdan sonraya doğduğu güne biraktık
Semanurozgan _Kiz_annesii kızım olucak benimde Ebrar Asya koymayı düşünüyorum dün bı akrabamız İnci sare koy çok güzel isim dedi ama bende sen kendi kızına koysaydin malesef dedim 😂🤭
Ayse32 _Kiz_annesii Biz Ayşe Nil koyacağız inşallh ama onun harici Nil ipek cok beğeniyordum yakın bi arkadaşım Alina ipek, bir diğeri de derin ipek koydu 😊 bu sene ipek senesi sanırım biraz 🙈
dilaraakbulut _Kiz_annesii bi kizim var öykü beren koydum simdi ikinciye hamileyim Alina olucak inşallah 🥰
Bradfordsneff _Kiz_annesii isim konusunda kızım için çok araştırma yaptım ama modern isimlerin hiçbirini beğenmedim içime sinmedi. 22 haftalık hamileyim kızıma Mihrişah ismini koymaya karar verdim. Anlamı sultanların güneşi demek. Mihra da hoşuma gidiyor ama mihrişahta kararlıyım
Ela20 _Kiz_annesii Güliz, gülin, gülce, Dilay, Dilara, Ece, Beril, bilge, Nilay, aydan, Ayça, İlayda, derin
Hilall35 _Kiz_annesii bizde yeni karar verdik 37 haftaligim aybüke koyduk eşimin isteği ile şimdiki zaman cok zor her kafadan bir ses.
_ipekkkkk _Kiz_annesii 🌸Kızım olsaydı Zeynep Sare veya Zeynep Hafsa düşünüyorduk Erkek şuan Muhammed Selim olucak Allah’ın izniyle 🤲🌸