Bugüne kadar kendimi korudum hatta işe gittiğim halde ..Şimdi kardeşim ve annem başka şehirden geldi ve kardeşim sağ olsun hiç evde durmaz ben izindeyim diye arkadaşları ile görüşmeye gitti avm ye..Dün akşam geldi yemek yedik falan bir anda annemin ve benim.basim agridi ve annem kusmaya başladı şimdi ikimiz de yatak döşek olduk benim sadece basim agriyor ve halsizim..İnşallah korona değilizdir.. Annemin 2 aşısı vwr ama benim yok..Annem de diyor demekki ne kadar kendini korusun da boş.. İnşallah korona değilimdir ve hemen aşımı olacağım tek çözüm şuan aşı malesef ona da uyalım bakalım Allah büyük..