Deletedmom9823 kilolu bebeğin kendini ittiği falan yokmuş, son kontrolümde doktoruma sordum benimkide 3100 gr. ben çok mutluyum kilosundan hiç kilolu bebek olsun istemedim ama bunu söylediğim bir iki kişi zayıf bebek güçsüz olur kendini itemez falan dedi, doktorum çok bilgili doçent bir perinatalog öyle bir şeyin olmadığını cahil halkın kendince uydurduğu bir şey olduğunu söyledi. Bebeği biz itiyormuşuz ıkınarak, kilolu bebek= yırtılmalar dedi kısaca. Tabi bunda vajina yapısınında etkisi var darsa yırtılmalar kaçınılmazmış. Ben mesela karnımdaki kesiği vajinamdaki kesiğe tercih ederim o yüzden sezeryan isterdim bu tamamen kişinin tercihi kimseyi dinleme içgüdülerini dinle.