Merveyagizd Kendi sancınız olmadan suni sancı bağlanıp doğum yapanınız oldumu nasıl acaba? İlk doğumumda kendi sancınla beraber verilmişti ama smdi hiç sancım yok doktor suni sancı deneyebilirim diyor çok korkuyorm kendi sancım yokken nasıl olur 🤷🏼♀️
Ysmmmnn Merveyagizd hiç korkmayın siz beneğinize odaklann bir doğum yapmışdınız zaten doğumda zor olsn sancı ana bebek dopunca hiç birşey kalmıyor
Mucizebebis01 Merveyagizd benim sancim yoktu ama suyum gelmisti suni sancı verdiler 2 saat bebeğin kalp atışı düştü ben kasilirken sezeryana alinmistim
Merveyagizd Ysmmmnn öyle tabi bebişlerimz lçkucağımıza gelnce herşey btiyor 🥰 sancı çekipde snradan sezeryana alınmaktan yani boşa sancı çekmekten korkuyorm ya suni sancı dayanılcak gibi değildi oğlumda kendi sancımda varken smdi hiç sancım yokken nasıl olur bilemiyorum hiç
Merveyagizd Mucizebebis01 bende işte bu yzden korkuyorm ya sancı çekip çekip snradan sezeryana alınmak boşa sancı çekmiş gibi olacak
Gul76 Merveyagizd valla canm bende 46 günlük doğum yapmış bukunmaktayim ve benimde hic sancim yoktu 41+4te gittim ve bana suni sanci dayadilar 12 saat suni sanci cekip 2 cm tek acilmam oldu sonrasinda sezeryan oldum keske ilk basta sezeryan olsaydim o aciyi cemeseydim çok zor rabbim yardimcin olsun insallah acilman olur cabuk kurtulursun🙏
Mucizebebis01 Merveyagizd valla ben ikisininde yaşadım 9 cm acilmq vardı ama kordon dolanması olmuş diyip sezeryana alindim
Merveyagizd Gul76 sağlıkla büyütn inşallah bebeğinizi 🥰 doktorum bana bıraktı bende arada kalmıştım aslında sezeryanı kabul etsem hemen bana gün verecek ama çevremde de bekle diyenler var aklımı kurcalıyor sancım gelirmi acaba diye bide bekleyip bekleyip sancının gelmemesi ihtimali de var tabi
Mucizebebis01 Merveyagizd ultrason la bakmamisti 2 gün önce muayenem vardı sıkıntı yoktu ama suni sancida bebeğin kalp.atisi düşünce ultrason la bakmak durumunda kalınca gördü