2 gün önce öğleden akşama kadar bir kere haraket etti. Sabahta çok hafif.ben yine endişelendim. Birşeyler yedikden sonra galiba haraketlerin sayını artırdı. İnsanın aklına kötü seyler geliyor.ama dünden haraketleri iyi maşallah yavruma 🤲bazen uyuyor ola biliyorlar.bazen aktif.bazen pozisyon değişikliği olduğu için biz pek hiss etmiyoruz