Saol cnm sıra sende hayırlı olsun inşallah 🤩🙏 ilaçların yan etkisi de olabilirmiş doğumda çok stres yptim bide ondanda olabilirmiş zaten hamileliğimin son 1hftadasinda karnımda başlamıştı kaşıntı sonra yayıldı hep🥺2kere doktora gittim serum yedim iğne yedim doğumdan sonra banamisin demedi geçmedi hala devam ediyo