Ben de buna yakın bir şey söylemek istiyorum. Kışın doğum yapan tesettürlü annelerden fikir almak istiyorum. Benim doğum ocak ayında. Dantelli falan lohusalık takımlarını sevmiyorum. Pantolon da giyinmiyorum normalde. Önü düğmeli (açıp süt vermek açısından) bol elbise tarzı falan bir şey nerden ala bilirim? Trendyol’dan alıp da memnun kalan var mı? Yardımcı olsanız sevinirim, teşekkür ederim🥰