Elcnbykckr Kızlar sizce nasıl ilk oğlumun adı da Ayaz. Bunada eşim Rüzgar olsun diyor kararsız kaldım ben. Rüzgar isminde cocuğu olanlar acaba huyu suyu karakteri nasıl 😄 insanlar ismini tasıdığını düsünüyorum
Mavi34 Elcnbykckr bence kulağa hoş geliyor aslında Eşimin de hayali hep oğlu olursa rüzgar koymakmis ama şimdi oğlumuza ailesinin isim koymasını istedi
gzdeozss Elcnbykckr benim yiğenimin adı rüzgar ve gerçekten kendide adı gibi rüzgar yanii adının özelliğini taşıyor 😄
hvvayldz27 Elcnbykckr arkadaşımın oğlunun ismi rüzgar isminin aksine çok uysal bir çocuk kolay kolay hırçınlık falan yapmaz