Dlrasntr Doğumu hiç düşünme ve hamileliğin tadını çıkar canım çünkü herşey bir anda olup bitiyor ve bebeğin doğuyor, doğmak zorunda çünkü, hiç korkma ve ben yaparım de, benim 3. Gebeliğim bir tane de düşük var, 2 çocuğum da da doğumu hiç düşünmedim Allah ne yazdiysa o olur dedim çünkü eğer düşünürsen sürekli bişeyler izlersin okursun seni korkuturlar, ama öyle değil, bu hayatta ömrün boyunca hayatının en güzel günü o gün olacak, benim için bu hayatta çocuklarımı kucağıma aldığım günden daha güzel bir gün yok canım, böyle düşün ve kendini motive et, Rabbim sağ salim doğurmayi nasib etsin inşallah cümlemize 🤲🤲🥰