BBabyy merhabalar biz şu an 21+3teyiz bir önceki gebeliğimde bebeğimin gelişimi tam bu haftada durmuştu o yüzden o stresi şu aralar dibine kadar yaşıyorum ama her şey allahtan tabi biz ancak dua edip sabredebiliriz dediğiniz gibi zahmetsiz olmuyor böyle güzel Bi mucizeye kavuşacaksam elbet zorluğu olacak henüz kocaman bir yol var önümde allahin izniyle hayırla sağlıkla hepimiz kavuşalım yavrularımıza Rabbım kaldıramayacağımız yükler vermesin inşallah 🥰 ben de her ağrıda sancida şükrediyorum ilk defa rahatsız olunca mutlu oluyorum çünkü biliyorum anne olucam hepsi ondan