Merhaba Anneler,
Kızımın adı Defne, şimdi bir kızım daha olacak ama isim konusunsa hala bir karar veremedik. 39 haftayı bitirdim, kızım doğacak ismi net değil. 4-5 hafta önce Deniz ismine karar verdik ama yine de “işte tamam bu olsun” diyemedik. Şimdi de acaba Nisa mı olsa diye düşünüyoruz. Kızımla ismi uyumlu olsun diye bir arayış içinde değiliz. Başka isim önerilerine de açığım ama söylemesi zor isimler, yani yeni moda isimleri pek sevmiyorum. Sizce hangi isim kulağa daha hoş geliyor?