Asya94 cerahpasaya gittim 5 doktor girdi ve toplantı yapıldı sizinkisi çok farklı dedi hepsi bu tanıyı onayladirlar hepsi perinatoloji uzmani
Elimden bir şey gelmiyor doktorlarda bebeğe bağlı doğduğunda belki hiç bir sorun olmaz belki olabilir dediler beyinde başka hiç bir sıkıntı yok çok şükür inşallah genetikde hiç bir şey çıkmaz pazarteside mr cekilcek hayırlısı allahdan