NazlnrTan
Kızlar dua edin kaç gündür 4 cm ile geziyordum tek sancı hissetmemiştim. 38.4 üm. Sabah doktorum yatırdı suyum patlatıldı 1 saatte 6cm oldu. 2 sancı yaşadım. Sanırım epidural yapacaklar. Doğum hikayesini nasipse yazacağım atlatınca herşeyi. 🙏🙏🙏🙏☺️☺️☺️☺️
FerideMustafazade
Allah hayırlı evlat etsin inşAllah Sapasağlam alın kucağınıza 😊🙏🏻 Amin
Nurtenaslan
Allah yardimcin olsun inşallah hayirlisiyla alırsın kucağına bebeğini😘😘
Oykuzey
Maşallah kolay doğum olacak demek ki 😌
Allah kolaylıklar versin, sağlıcakla kavuştursun.