Hilaldemirrr Kızlar sonuçlanmış bı bakarmisiniz ? Suyum üst sınırda TDI biraz yaptirmayacaktim ama doktor mecbur istedi ben anlamıyorum yardımcı olan varmı
Seren_Ay Hilaldemirrr Gayet normal çıkmış bu su meselesini inanki çözemedim bana gebelik şekeri var dediler sonuçlarım sınırda çıkıyor ama suyumda da azalma vardı bazen şekerden kaynaklı olabileceğini sanmıyorum
Hilaldemirrr Seren_Ay teşekkür ederim . Ben de anlamıyorum bu gebelerin aklına bunları sokuyorlar sonra stres üstüne stress 🤦🤦🤦