37+5 hamileyim dün sabah kanamam oldu aşırı olmasada peçeteyi baya lekeledi açık kırmızı kandı hastaneye gittim nts de sorun çıkmadı dr olabilir öyle dedi sonra koyu kahve baya bir şey geldi akşama dogru tekrar geldi şimdi hafif hafif lekelenmem oluyor benimle aynı durumu yaşayan var mı normal mi