Beste0636 Dünden beri acıyordu zaten suan yutkunamıyorum bile ne iyi gelir acaba normalde igne vurunmadan geçmiyor benim bu durumum, ilaçsız ne yapabilirim 21 haftalığım
Havva-celik Beste0636 canım bol bol ıhlamur, limon , zencefil tüketebilirsin bende öyleyim 5 gündür öksürmekten karnım acıyor 😔 paroldan başkada içemiyorum 🥺
my_little_miracle Beste0636 bitki çayları önerilmiyor hamıkelıkte ıhlamur zencefil falan içme ılık suya limon sıkıp içebilirsin
Hilaldemirrr Beste0636 aşkım ben de öyle oldum 23 haftamda öksürük de başlamıştı acaip bademciklerim sismisti yatmadan zeytinyağı 1 kaşık içine azcik tuz koyuyordum midemi bulandirmasin diye . Gün içinde tuzlu suyla gargara ve bal kasikliyordum öyle geçti 2 güne kalmadan
Beste0636 my_little_miracle bitki çayları normalde de hic içemem zaten kusarım limonlu ılık su içebilirim teşekkür ederim 🌸
Havva-celik my_little_miracle bu bilgiyi nerden biliyorsunuz ? Ihlamur icebilinir zencefil diğer bitki çayları icilmiyo
Beste0636 Hilaldemirrr öyle yapıyım bende bide çalışıyorum ise geldim kötüleşirsem izin alıp dinlenirim artık teşekkür ederim canım 🌸
Havva-celik my_little_miracle anladım her doktor farklı demekki bende dün aradım kuşburnu ıhlamur zencefil çayı icebilirsin dedi