Findikynk 5 haftalık hamileyim kahve lekem geliyordu doktor progestan verdi 2 gün kullandım üçüncü gün kanamaya çevirdi hemen kan tahlili yaptım alınca doktora gidicem doktorum daha gelmemiş ama bence düşük değil yerleşme kanaması çünkü şiddetli agrım yok normal ağrılarım var