Merhaba güzel anneler 37. Haftada kontrole gittiğimde bebeğimin kilodunun 3.200 gram olduğunu söyledi doktorumuz 34. Haftada 2.400 dü çok şaşırdım açıkçası bu kadar beklemiyordum çünkü hiç kilo almadım bu hamileliğimde gören sen hamile misin deyip gülüyor 😂 ya da normal da kilosu bana fazla geldi herhalde bilemiyorum 😅çünkü oğlumda 36. Haftada doğum yapınca oğlum 2.450 civarıydı zayıftı bayağı prensesim almış biraz demekki 😂Sizin bebişler 37. Haftada kaç kilo acaba??