Amine-42 geçirdim ben de şuan normal gribim, gribi daha ağır atlatıyorum :) covidi de soğuk algınlığı zannetmiştim. 3. Gün tüm semptomlarım geçti bir tek koku kaybı kalmıştı. Eşim pozitif olmasa teste bile gitmezdim yani düşünün.. Bol bol meyve, limon - sarımsak- bal zencefil bunları tüketin ve 1 kez kelle paça için bol sarımsaklı limonlu hemen toparlar.. geçmişler olsunn 😊