Aytflz Arkadaşlar merhaba ben bugün hastahaneye gidicem 11+3 günlük olduk cinsiyet belli olur mu acaba
ogrencianne35 Aytflz 12.haftada ense kalınlığı ve burun kemiği ölçümü icin ultrasona girdigim de kız demişti dr kızımız oldu 🙏🖤
Pati Aytflz henuz cok kucuk ozele gittigim halde kucuk diye ogrenememistim.Genelde belli olmuyor ben 17 haftslikken ogrendim hayirlisi olur insallah senin icin.
Fulyaaa1 Aytflz Fadime08 bende aynı hafta ve gün de gittim dün tahmin etti sadece bu dönem de kız da da erkekte de çıkıntı oluyormus
ogrencianne35 Aytflz siz bilirsiniz bende istememiştim kanda vermedim zaten sadece ultrasona girdim doktorumuz bi bakalım birşey varsa da bilelim demişti doğru da düşünmüşüm iyikide baktirmisim
Fulyaaa1 Aytflz erkek canm erkeğe benziyor dedi kızın henüz birseyinin kazanmadığını bu haftadan sonra düzeldiğini söyledi
aysenurozk Aytflz Aytflz Biz 13. Haftada gittik 2 li tarama için cinsiyet öğrenemedik göstermedi bebeğimiz😂