Sevgi1 bende bu sabah sezeryanla beneğimi dünyaya getirdim aynı sorunu bizde yaşıyoruz 4 saaat gözlem odasında kaldı normale dönmeyince yoğun bakıma aldılar serum vericekler beslicekler diye. Hala göremedim beneğimi hala bekliyorum seni bi ben anlarım Allah yardımcımız olsun yavrularımıza hemen kavuşalım çok üzülüyorum ya