Maydonozluk Kızlar 5 dakikada bir gelen sancılarım var kanamam oluyor normal mi kan gelmesi ilk doğumum o yüzden bilmiyorum
Dilekcnkn Maydonozluk 5 dk bir geliyor diyorsun bence ne olur olmaz git canım hastahaneye hemen kan da gelmiş zaten
Uyumsuzzz Kaç haftalıksınız burdan edindiğim bilgilere göre kan görmek hiçbir açıdan iyi değil doğumda başlamış olabilir bi doktorunuza danışın üstte kalsın diye yazıyorum
Maydonozluk Uyumsuzzz 40+3 hastaneye gitmek için sıklaşmasını bekliyorum sancılarımın ama kan görünce bi tuhaf oldum açıkcası
Pinarertus Sümüksü bi yapıda ise nişan olabilir, beş dkda bir gelmeside bence yeterli, beklemeyin hastaneye gidin derim allah yardımcınız olsun
Maydonozluk Pinarertus evet akıntıyla karışık ama miktarı fazla nişan tek sefer geliyor diye biliyordum
Maydonozluk Dilekcnkn hastane evime 2 dk orda sancıları karşılamak çok zor olacak biliyorum o yüzden dayanabildiğim kadar evde durmak istiyorum
Aslaninannesi01 Maydonozluk benim nişanım tek parçada gelmedi o yüzden ihmal etmeyin sancılarınızda sık geliyormuş miniğiniz geliyor ilk doğum ne olacağı belli olmaz o yüzden bnce hemen hastaneye gidin
Dilekcnkn Maydonozluk Anladım canım ama ne bilim yani herşey sancı ile bitmiyor ki doğum başlamış belli ki kanaman artık gelebilir , rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bir avazda kurtarsın inşallah