kuzeyinannesi2 Kızlar 10 haftalık gebeyim ama sürekli kahverengi lekelenmem oluyor. Doktora gitmedim önemsizdir diye çünkü gebe kalmadan önce de benim her gün akıntım oluyordu ama şu bir haftadır sürekli belim ağrıyor.
Merve_0109 kuzeyinannesi2 hamileliğin hiçbir döneminde lekenlme kanama normal değil doktoruna danış bence bir tehdit ola bilir
Beliz100 kuzeyinannesi2 Allah korusun inşallah bi şey yoktur sma leke olduğunda ihmal etmemelisiniz. Ne dedi doktor
kuzeyinannesi2 Beliz100 hiçbir şey demedi valla her an her şey olabilir diyorlar. Ben anlamadım artık iğne ve ağrı kesici verdi bu kadar.
Beliz100 kuzeyinannesi2 evet kan düşük tehtidi demek yat dinlen iğne de vermiş dikkatli olmaya çalışın