Mutlukalp tugceeebayarrr evet neden korkasın ki çok güzel, rahat hissediyosun tabi ki eskisi gibi dalmalar atlamalar yok :)
Ades tugceeebayarrr ben cok girdim giriyorum canım 35+4 üm suan. Çok iyi geldi sırt ağrılarım gecti ayak ödemlerim gecti cok şükür fakat dr um 36. Haftadan sonra önermem dedi.
Burcum016 tugceeebayarrr valla benim doktorum yüzmenin en iyi spor ödem için iyi geldiğini söyledi fakat küçük bir ihtimalde olsa enfeksiyon riski olabilir dedi ve bende bunu göze alıp girmedim açıkçası 🙂
Annesinin1tanesi tugceeebayarrr Ben dün denizdeydim çok şükür bir sıkıntı olmadı sadce denzden çıktımda duşmu alıp üzrmi değiştrdim ıslak kalmamaya özen gösterdim doktrm sadce havza girmememi söyledi denizde bir sıkıntı olmcanı söledi🤗
Elanaz tugceeebayarrr Ben varım, hem de her girişimde suda yarım saat kalıyorum en az. Yüzüyorum, su içinde bacak egzersizleri yapıyorum. Haftada iki kere gidiyorum mutlaka. En etkili hamilelik egzersizi yüzmek.