Merhaba arkadaşlar bugün tam 29 gün oldu doğum yapalı Allah’ıma şükürler olsun ki çok güzel geçti doğumum çok korkuyordum açıkcası. Doğum sabahı geldi uyuyamıyorum ama ben heyecandan hastaneye gittik yatışımız yapıldı odaya anestezi uzmanı geldi genel anestezi mi yoksa lokal anestezi mi istersin dedi genel dedim bende doktorun da ben lokal öneririm dedi hem kolay ayaklanırsın bebeğini de hemen emzirirsin dedi bende lokal istedim 😁 ama nasıl korkuyorum ameliyathaneye gidiyoruz ya titriyorum neyse belimden iğneyi yaptılar hiç acımadı sadece midem çok bulandı 5 dakika geçmedi meleğimin sesini duydum çok güzel Bi duyguydu o ses için değil 1 ameliyat 1000 ameliyat olurum ben 😍 neyse bebeğimi gösterdiler temizlediler odaya götürdüler beni dikiyorlar felan 15 20 dk da öyle sürdü odaya geçtik 1 gece kaldık ertesi gün evimize döndük
Çok ağladı çok uykusuz kaldık ama herşey gecicek zamanla inşallah 😁 korkmayın kızlar normalde olsanız sezeryan da olsanız korkmayın geçiyor gerçekten bunlar bebeğinize odaklanın hayatınız değişecek bunları düşünün 😊🙏