Kevarsgul 7+5 haftalık hamileyim sol yumurtalıkta kistim olduğunu öğrendim içinin katı olduğunu söyledi doktor 5 cm katı içerikli denildi bu şekilde bi kisti olan var mı
melahat92 Kevarsgul benim de 4 cm kistim çıktı katı vs bişey demedi etrafı sıvıyla kaplı dedi kendiliğinden geçermiş gebe değilim bu arada