ida Merhaba bebek hediyelik hani misafire dağıtılan 😍 neler yaptırdınız ve nereden 😊 çok kararsız kaldım aslında beğenmiyorumda sizlerden fikir almak istedim😊
Pelin-1 ida https://www.hizliresim.com/dtmmqz3 kolonya yaptiracağim melyydesign diye bi sayfa instagramda 🤭
merakliblog ida ya bana da sürekli magnet geldiğinden artık kusucam. Lavanta kesesi, makrome anahtarlık ya da minik kolonya şişeleri düşündüm malum covid. Bunları da kendim yapmak istiyorum malzeme alıp. Hastaneye ziyaretçi kabul etmicem ama eve gelirlerse bulunsun istiyorum. 100lü çikolata alırım dağıtmaya. Bence yeterli
Pelin-1 Merveelisa sayfada her postunda hediyelikleri siparis edenleri etiketlemiş altinda etiketledigi kisilerin de yorumlari var hesaplara da baktim sahte durmuyor tabiki garanti veremem siz de bir bakin☺️ bu model plastik siseli 5 lira cam siselisi 6.5tl
Hacer26 100 lü cikolata, kapı süsü, ayıcıklı anahtarlik ve küçük ici bos hediyelik eşya kutusu dağıtmayı planliyorum bende nasipse.Hediyelikler alanlarin bi isine yarasin diye
ida Hacer26 Hacer26 siz iki çeşit hediyelik yaptırıyorsunuz anladığım o da çok güzel olur seçtiklerinizde güzelmiş aklımda olsun bunlarda 😍
Gzmm14 ida Bende minicik lavantalı sabunlardan aldım kutulu. Üzerine kuru çiçekle etiket yapıştıracağım. Çokta uyguna geldi.
ida Hello54 aynen bende öyle düşünüyorum atılmasın hemen bebişlerimizin hediyesi 🙂kolonya olabilir evet
honeyland ida makromelons diye bir site var instagramda oradan yaptırıyorum çok naif bir bayan çok güzel ilgileniyor sağolsun içime de çok sindi ❤️
Gzmm14 ida Canım aldığımı bu linkten bulabilirsin ☺️ https://ty.gl/k1mh50iydy Buda benim yaptığım şekli 🌸