Bebeğim 20 günlük oldu. Sürekli emmek istiyor. Kucağımdayken uyuyor yatagina koyunca bir süre sonra uyanıyor. Sütüm mü yetmiyor acaba diyorum. Ya da beni emzik yerine mi kullanıyor. Emzige mi alistirsam ne yapsam bilemiyorum. Tecrübeli annelerden yardım bekliyorum 🥲