Shnern 30 haftalik hamileyim kizlar , ama isim komusunda hala karar veremedik. Umay ismini ilk çok istiyordum sonra anlamından dolayı arafta kaldım eşim ve oğlum (3.5) yaşında Umay diyip duruyorlar . Sizce napayım ?
Durunbigeldim Shnern bence umay,kızım olsaydı umay seçeneklerim arasınsaydı. Anlamı doğum ve bereketin sembolu demek neyi varki🤔
Prenses_annesi1 Shnern umay ismi kulağa hoş geliyor ama ben olsam simayı tercih ederdim umayin isim anlamindan dolayi
Shnern Durunbigeldim anlamı bereket ve çocukları koruyan tanrıça demekmiş o yüzden şirk koşmak oluyormuş