Giba Doğum parası başka bir şey bi araştırın isterseniz. 300tl gibi bir miktar veriliyor doğumdan sonra o paraya doğum parası denir. Ama rapor alındığı için maaş yatmayınca alınan para analık raporu için verilir. İş göremezlik parasıdır. Bağkur sorum da, hani emekli sandığına mensup kişilerden maaaş kesintisi yapılmadığı için işgöremezlik parası gibi bir paraları yok onların. Bağkurda durum nasıl oluyor maaş kesiliyor mu rapor alınınca? Kesilmiyorsa bağkurlular da işgöremezlik parası diye bir şey almazlar. Almamaları da onlar için daha iyi çünkü sgk lı rapor alınca maaşından daha düşük iş göremezlik ödemesi alıyor